Bollenstreek

Regio wedstrijd en RABOclubactie.

Beste mensen,

Hier de laatste nieuwtjes van onze afdeling.

1. Onze regionale wedstrijd.

Dit jaar organiseert de afdeling Bollenstreek voor het eerste een regio-wedstrijd Bloemschikken. Qua opzet totaal anders dan hoe wedstrijden gebruikelijk georganiseerd worden... een avontuur!

Wij willen de wedstrijd laagdrempelig houden en we weten dat er veel talent op onze cursussen zit en daarbuiten. We hebben al een aantal leuke reacties binnen gekregen alleen kunnen er zeker nog een aantal deelnemers bij.

Weet dat we vooral organiseren om jullie uit te dagen thuis creatief aan de slag te gaan.

Twijfel niet en meld je aan..... dan maken we er met elkaar een mooie activiteit van!

Meer informatie kan je opvragen via email: gb.bollenstreek@gmail.com

Groet

Jolande (06-2375 99523)

Mayon (06-5193 8196)

2. De clubactie van de RABOBANK.

Ook dit jaar mogen wij weer meedoen aan de RABO clubactie. Leden die lid zijn van de RABOBANK mogen stemmen uitbrengen op de deelnemende verenigingen. Wij zouden het zeer op prijs stellen indien u stemmen aan onze vereniging wil geven.

Er kan gestemd worden tussen 5 en 25 oktober 2020. U dient van de RABOBANK bericht te krijgen. U kunt ons vinden onder "Kon.Maatschappij Tuinbouw en Plantkunde". Let U even extra op uw mailbox. Al vast bedankt.

Uw bestuur.