Bollenstreek

WORKSHOP MET DROOGBLOEMEN.

Najaar workshop.

Op 22 oktober organiseren we een najaar workshop in de Klister, Heereweg 105 Lisse: Aanvang 20.00 uur.

Droogbloemen zijn helemaal van nu en wij spelen graag in op deze gezellige trend. Wij gaan  een schilderijtje maken met droogbloemen. We gaan een canvas schilders doekje beplakken met droogbloemen en andere duurzame materialen zodat iedereen met een eigen creatie naar huis gaat waar men nog lang van kan genieten.

Omdat we nog steeds de 1.50 meter moeten handhaven hebben we plaats voor een beperkt aantal deelnemers. Bij binnenkomst houden we afstand en ontsmetten we onze handen. Ook in de zaal houden we de gepaste afstand en we schuiven niet met de stoelen.

De docente is Jolande Rusman en zij geeft aanwijzingen over de plaatsen.

De kosten zijn € 20,- voor de leden en € 25,- voor de niet leden. Graag een eigen knipschaartje meenemen.

Heeft u interesse, neem dan contact op met Nel van der Linden, 06 38988445 of e-mail, penn.groei.bloei.lisse@kpnmail.nl  (aanmelden verplicht tot uiterlijk 18 oktober)