Bollenstreek

Lezing Leve de apostelpaarden.

LEVE DE APOSTELPAARDEN !!!!

Wat zouden wij als natuurgenieters zijn zonder deze paarden. Deze manier van reizen geeft de burger de gelegenheid eens goed om zich heen te kijken. Wij gaan dus wandelen en wel in het zuiden , in het oosten en in het noorden. Wandelen is iets anders dan lopen. Het gaat niet om de afstand maar om de beleving van het buiten zijn en al het moois dat je tegen komt.

Wij gaan vroeg in het jaar beginnen en wandelen door tot in het najaar.  Of wij dit in één keer halen weet ik bij het schrijven van dit stukje nog niet.

Waar komen wij zoal terecht zult u zich afvragen, is het wel de moeite waard om te komen kijken en luisteren. Wij gaan wandelen in de omgeving van Vorden, Boxtel, Beesel, St. Geertruid, Cadier, Kaldenkirchen, Nijverdal, Overasselt, Wetelbeersche broek, Weiteveen, Tegelen en Swalmen  om een paar plaatsen te noemen. Overal is er dat landschap en zijn daar de bloemen. Je krijgt het gratis om er van te genieten en bewegen is super gezond.

Laat u deze avond meevoeren lang veelal niet verharde paden waar doorgaans rust de boventoon voert.

De presentatie is op 4 november 2019 bij Plein 28, Henri dunantplein 28 te Hillegom.

Aanvang om 19.30 uur. Niet parkeren in de parkeergarage. Deze sluit om 20.00 uur.

Leden toegang gratis.

Niet leden toegang 2,50 euro.

Consumpties voor eigen rekening.