Bollenstreek
bekijk online
LET OP EEN BLOEMSCHIKWEDSTRIJD

LET OP EEN BLOEMSCHIKWEDSTRIJD LEUK OMMEE TE DOEN.

Afbeelding met voedsel, tekening Automatisch gegenereerde beschrijvingBeste Bloemschikker,

De  Groei & Bloei afdeling Bollenstreek organiseert een kleinschalige,

laagdrempelige bloemschikwedstrijd .

Hier blijft je werkstuk tentoongesteld staan en is te bezichtigen op maandagochtend en woensdagochtend. woensdagavond vragen wij je het werkstuk weer op te halen, zie het regelement.

OPDRACHT

Het thema van de opdracht is Halloween. Dus maak een arrangement wat daar goed bij past. Het kleurenpalet is rood en/of oranje en/of paars en/of geel. Het arrangement mag niet meer dan 80 cm breed  en 150 cm hoog zijn.

Het arrangement dient minstens uit 50% verse bloemen uit het bovengenoemde kleurenpalet te bestaan. En daarnaast minstens 30% uit overige organische materialen.

We zien je inschrijving graag tegemoet

Met fleurige groet,

Mayon Grooten en Jolande Rusman.

De  Groei & Bloei afdeling Bollenstreek organiseert een kleinschalige,

laagdrempelige bloemschikwedstrijd .

Deze wedstrijd wordt gehouden op zondag 1 november

in het Landhuis van Landgoedwinkel Pennings, Hellegatspolder 1, Warmond.

We zien je inschrijving graag tegemoet

Met fleurige groet,

Mayon Grooten en Jolande Rusman.

Beste Bloemschikker,

De  Groei & Bloei afdeling Bollenstreek organiseert een kleinschalige, laagdrempelige bloemschikwedstrijd . Deze wedstrijd wordt gehouden op zondag 1 november in het Landhuis van Landgoedwinkel Pennings, Hellegatspolder 1, Warmond.

Wegens de nu geldende coronamaatregelen is het niet mogelijk om de wedstrijd op de locatie zelf te houden maar hebben we gekozen voor een drive-tru versie. Dat betekent dat je het werkstuk thuis maakt en inlevert op het jou gegeven tijdstip op bovengenoemde locatie. Daar heb je 10 minuten om je werkstuk te perfectioneren en op het stellen en daarna verlaat je de locatie.

Deelname kost voor leden €7,50 en voor niet leden €10, aanmelden kan tot 4 oktober via gb.bollenstreek@gmail.com en er kunnen maximaal 15 mensen deelnemen. Deelname verzekerd na het betalen van inschrijfgeld op rekeningnummer: NL30 RaBo 0328147508, t.n.v. Kon.Mij.Tuinb. en Plantkunde

OPDRACHT

Graag zien wij jullie reacties tegemoet.

Mayon Grooten

Jolande Rusman.