Bollenstreek
bekijk online

BLOEMSCHIKKERS OPGELET !!!!!

Beste bloemschikkers,

De regio kampipoenschappen bloemschikken in de Bavo Bloeit zijn dit jaar wegens de Corona maatregelen helaas niet doorgegaan. Vanuit onze afdeling waren er mensen al enthousiast begonnen met voorbereiden. Om deze mensen en andere enthousiastelingen van onze club en de omringende afdelingen een alternatief te bieden, organiseren wij dit jaar een alternatieve wedstrijd.

We nodigen jullie van harte uit om mee te doen aan onze alternatieve wedstrijd.

Na de drive-thru restaurants, drive-thru Corona-test-straat is het nu tijd voor een drive-thru bloemschikwedstrijd op zondag 1 november 2020 met als thema Halloween.

Ben je geintersseerd stuur dan een bericht naar gb.bollenstreek@gmail.com , dan ontvang je uitgebreide informatie.

Wees er snel bij want er is slechts plaats voor 15 deelnemers.

Opgeven graag voor 4 oktober via het mailadres.

Kosten leden 5 euro en niet leden 7,50 euro.

Met fleurige groet,

Mayon Grooten,

Jolande Rusman.

Bloemschikkers dit is jullie kans om met een wedstrijd bekend te raken. De eerste keer is voor velen een te grote stap maar nu bij de eigen afdeling mag dat geen belemmering meer zijn. Opgeven dus.

Dit is echt een fantastische mogelijkheid om eens aan den lijve  mee te maken wat een wedstrijd inhoud.

W. N. Grimme , vice-voorzitter.